Všeobecné obchodné podmienky

internetového portálu www.petronelavargova.sk

 

Poskytovteľ:

My Mission s.r.o.

Malogyňovská 39

Gyňov 04414

IČO: 54 858 984

DIČ: 2121807468

Predávajúci nie je platcom DPH.

Bankové spojenie: Bankové spojenie: FIO Banka, SK6183300000002902341815

1.VÝKLAD POJMOV 

  1. Na účely týchto všeobecných obchodných podmienok sa rozumie: 

Autorský zákon

znamená zákon č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov.

Online Produkt

znamená vzdelávací online program, ktorý slúži ako osobný podporný nástroj pre rodičov alebo učiteľov, ktorého bližšia špecifikácia je uvedená na Portáli.

Cena

znamená celkovú cenu Online Produktu uvedenú priamo v ponuke konkrétneho Online Produktu, ktorá pozostáva z čiastkových cien za poskytnutý Online Produkt.  Cena je Klientovi vždy oznámená dopredu v presnej a konečnej výške. K Cene bude pripočítaná DPH vo výške podľa aktuálnych platných právnych predpisov. 

Dielo

znamená akékoľvek autorské dielo (napr. grafické, audiovizuálne alebo literárne dielo) chránené Autorským zákonom, ku ktorému vykonáva majetkové práva autorov Poskytovateľ a ktoré vo forme elektronického obsahu tvorí obsah Online Produktu (napr. šablóny a skriptá).

Emailová adresa Klienta

znamená e-mailovú adresu, ktorú Klient uviedol v Objednávke.

Emailová adresa Poskytovateľa

znamená e-mailovú adresu info@mymission.sk.

Harmonogram

znamená časový plán poskytovania častí Online Produktu, ktorý je záväzný pre obidve Strany.   

Klient

znamená fyzickú osobu alebo právnickú osobu s plnou spôsobilosťou na právne úkony, ktorá využíva Online Produkty poskytované Poskytovateľom. 

Lekcia

znamená časť Online Produktu, na ktorej sa Klient zúčastňuje online a ktorej predmetom je špecifická oblasť výchovy alebo vzdelávania detí.

Obchodný zákonník

znamená zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov.

Občiansky zákonník

znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.

Objednávka

znamená záväzný prejav vôle Klienta objednať si Online Produkt, ktorý je adresovaný Poskytovateľovi.

Online Produkty 

znamenajú tematicky špecifické online kurzy a online konzultácie, ktoré poskytuje Poskytovateľ prostredníctvom Portálu.

Portál

znamená webový portál https:www.petronelavargova.sk, ktorý prevádzkuje Poskytovateľ. 

Poskytovateľ

znamená spoločnosť My Mission s. r. o., so sídlom Malogyňovská 80/39, 044 14 Gyňov, Slovenská republika, IČO: 54 858 984, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Košice, oddiel: Sro, vložka č. 54981/V, od 10.9.2022, ktorá je poskytovateľom Online Produktov prostredníctvom Portálu. 

Služby

znamenajú najmä poradenské služby pri výchove a vzdelávaní detí v predškolskom veku, služby individuálnej podpory a spätnej väzby a služby online poradenstva na diaľku,  ktoré Poskytovateľ poskytuje ako súčasť Online Produktu.

Spotrebiteľ

znamená fyzickú osobu, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

Strany

znamenajú Klienta a Poskytovateľa.

VOP

znamenajú tieto všeobecné obchodné podmienky.

Zákon o alternatívnom riešení sporov

znamená zákon č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Zákon o ochrane spotrebiteľa

znamená zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku

znamená zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA 

2.1 Tieto VOP upravujú podmienky a pravidlá poskytovania Online Produktov prostredníctvom Portálu. VOP sú záväzné pre Poskytovateľa a všetkých Klientov v rozsahu v akom sa na nich ustanovenia týchto VOP vzťahujú. 

2.2 Klient je povinný oboznámiť sa s VOP pred záväzným odoslaním Objednávky. Klient odoslaním Objednávky vyjadruje súhlas s VOP. 

2.3 Poskytovateľ poskytuje Klientovi Online Produkty v súlade s týmito VOP. 

2.4 Uzatvorením Zmluvy podľa týchto VOP medzi Poskytovateľom a Klientom sa stávajú tieto VOP jej neoddeliteľnou súčasťou a sú v celom rozsahu záväzné pre Strany, a to vždy v ich aktuálnom znení. 

2.5 Obsah Portálu je chránený právami duševného vlastníctva, autorskými právami a rovnako aj právami na ochranu obchodného mena. Poskytovateľ je jediným výlučným nositeľom akýchkoľvek práv duševného vlastníctva obsahu Portálu, pričom je oprávnený udeľovať súhlas s výkonom práv duševného vlastníctva súvisiacich s obsahom portálu podľa Autorského zákona. Neoprávnené použitie obsahu Portálu alebo použitie Diela v rozpore s licenčnými podmienkami uvedenými v článku 10 VOP ktoroukoľvek osobou bez písomného súhlasu Poskytovateľa bude mať za následok porušenie autorského práva Poskytovateľa a môže naplniť znaky skutkovej podstaty trestného činu porušovania autorského práva podľa ustanovenia § 283 zákona č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v znení neskorších predpisov. V takomto prípade vzniká Poskytovateľovi nárok na náhradu škody, ktorá mu bola takýmto konaním spôsobená, prípadne má Poskytovateľ nárok na uplatnenie ďalších práv, ktoré mu vyplývajú z Autorského zákona a iných právnych predpisov.

3. OBJEDNÁVKA, CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY  

3.1 Klient je oprávnený objednať si cez Portál Online Produkty prostredníctvom Objednávky, ktorú odošle Poskytovateľovi stlačením tlačidla „Objednávam s povinnosťou platby“.

3.2 Klient sa zaväzuje uviesť v Objednávke pravdivé, úplné a presné údaje a písomne oznámiť Poskytovateľovi všetky zmeny svojich identifikačných údajov poskytnutých v Objednávke.  

3.3 Odoslaná Objednávka je pre Klienta záväzná a považuje sa za potvrdenie návrhu na uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb (Zmluva). Zmluva sa považuje za platne uzatvorenú okamihom odoslania Objednávky Klientom a je účinná odo dňa pripísania Ceny alebo časti Ceny za Online Produkt na účet Poskytovateľa. 

3.4. Ceny uvedené na Portáli sú aktuálne a platné v čase odoslania Objednávky.

3.5 Klient môže zaplatiť Cenu alebo časť Ceny bezhotovostnou platbou a  to prostredníctvom online platobnej karty VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro alebo bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry.

3.6 Klient môže zaplatiť Cenu jednorazovo vopred alebo po častiach v pravidelných mesačných intervaloch. V prípade jednorazovej platby Ceny vopred môže Poskytovateľ poskytnúť Klientovi zľavu. Klient sa zaväzuje platiť časť Ceny za objednaný Online Produkt počas celej Doby trvania Zmluvy a to aj v prípade, ak nebude využívať objednaný Online Produkt. Druhá a ďalšie časti Ceny sú splatné najneskôr do 1 mesiaca po zaplatení predchádzajúcej časti Ceny.  

3.7 V Harmonograme sú uvedené časti Ceny, ktoré zodpovedajú rozsahu poskytovaného Online Produktu, pričom ich súčet tvorí celkovú Cenu.

3.8 Ak Klient zaplatil Cenu alebo časť Ceny prostredníctvom online platobnej karty, Poskytovateľ vystaví a zašle Klientovi faktúru po prijatí Ceny alebo časti Ceny na účet Poskytovateľa. Ak si Klient zvolí platbu Ceny alebo jej časti formou bankového prevodu, Poskytovateľ mu poskytne zálohovú faktúru s platobnými inštrukciami po odoslaní Objednávky a vystaví a zašle faktúru bez zbytočného odkladu po prijatí Ceny alebo jej časti na účet Poskytovateľa. Poskytovateľ vystaví faktúru na sumu zodpovedajúcu aktuálnej Cene alebo jej časti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a zašle ju elektronicky na Emailovú adresu Klienta, s čím Klient akceptáciou týchto VOP súhlasí.

3.9 Za deň zaplatenia Ceny alebo časti Ceny sa považuje ten deň, kedy boli peňažné prostriedky pripísané na bankový účet Poskytovateľa.

3.10 Ak je Klient v omeškaní s platbou časti  Ceny, Poskytovateľ si vyhradzuje právo pozastaviť poskytovanie Online Produktu až do riadneho zaplatenia časti Ceny.

3.11 V prípade omeškania Klienta s úhradou časti Ceny má Poskytovateľ nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05 % z celej dlžnej sumy za každý deň omeškania.

3.12 Ak je Klient v omeškaní s úhradou časti Ceny, Poskytovateľ zašle Klientovi písomnú výzvu, na zaplatenie časti  Ceny (Výzva). Ak Klient nezaplatí časť Ceny v lehote 10 dní po dátume splatnosti, Poskytovateľ má právo pozastaviť Klientovi prístup k Online Produktu.  Ďalej má Poskytovateľ právo odstúpiť od Zmluvy, ak Klient nezaplatí časť Ceny v lehote 20 dní po dátume splatnosti, pričom v takomto prípade je odstúpenie Poskytovateľa účinné dňom odoslania e-mailu s oznámením o odstúpení Klientovi.  

3.13 Poskytovateľ bude vymáhať zaplatenie dlžnej Ceny alebo jej časti prostriedkami, ktoré umožňujú právne predpisy platné v čase vymáhania.

4. DOBA POSKYTOVANIA ONLINE PRODUKTOV

4.1 Poskytovateľ umožní Klientovi prístup k Online Produktu bez zbytočného odkladu po zaplatení Ceny alebo časti Ceny. Klient súhlasí s tým, že mu Poskytovateľ bude poskytovať objednaný Online Produkt postupne počas Doby trvania Zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať Klientovi Služby odo dňa, na ktorom sa Strany vzájomne dohodnú (Začiatok spolupráce) a v súlade s Harmonogramom, ktorý Poskytovateľ doručí na Emailovú adresu Klienta bez zbytočného odkladu po uzatvorení Zmluvy. Ak sa Strany nedohodli inak, tak je Harmonogram spravidla rozdelený do 6 mesiacov odo dňa Začiatku spolupráce, počas ktorých má Klient zabezpečený prístup k Online Produktu (Doba trvania Zmluvy).

4.2 Zmluva, na základe ktorej Poskytovateľ poskytuje Klientovi Online Produkt sa uzatvára na dobu určitú, ktorá začína plynúť dňom Začiatku spolupráce a končí uplynutím doby uvedenej v Harmonograme. 

4.3 Zmluva medzi Poskytovateľom a Klientom zaniká spôsobom uvedeným týmito VOP, najmä uplynutím času, na ktorý bola Zmluva dojednaná alebo písomným odstúpením od Zmluvy podľa v článku 13 týchto VOP.

5. PRÁVA A POVINNOSTI STRÁN

5.1 Klient je povinný poskytnúť Poskytovateľovi nevyhnutnú súčinnosť a včas odovzdať Poskytovateľovi všetky potrebné podklady, informácie alebo písomné či iné materiály, ktoré sú nevyhnutné na riadne a včasné poskytovanie Online Produktov Poskytovateľom (Vstupy Klienta). Ak Klient včas neposkytne Poskytovateľovi Vstupy Klienta, v dôsledku čoho Poskytovateľ nie je schopný riadne poskytnúť Lekciu alebo Službu v rámci Online Produktu, Klient stráca nárok na poskytnutie Lekcie prípadne takto dotknutej Služby v rámci Online Produktu. 

5.2 Zmena týchto VOP zároveň s dátumom účinnosti nových VOP bude Klientovi oznámená elektronicky ich zverejnením na Portáli. 

5.3 Služba je poskytnutá riadne, ak Poskytovateľ s ohľadom na všetky jemu známe okolnosti postupoval pri poskytovaní Služby s odbornou starostlivosťou a pri jej plnení využil také odborné vedomosti a skúsenosti, ktoré nadobudol pri výkone poradenskej šinnosti v oblasti výchovy avzdelávania. Poskytovateľ nezodpovedá za dosiahnutie výsledku výchovnej alebo vzdelávacej činnosti, resp. inej činnosti Klienta, na ktorú sú zamerané poskytované Služby alebo Online Produkty.

5.4 Ak sa kedykoľvek zistí, že Klient rozširuje nepravdivé, neuctivé alebo urážajúce informácie o Službe alebo Online Produkte alebo o ktoromkoľvek z mentorov, alebo iným spôsobom poškodzuje alebo negatívne ovplyvňuje využívanie Služby alebo Online Produktu pre ostatných a bráni alebo rozptyľuje iných klientov pri ich vlastnom úspechu, Poskytovateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Zmluvy bez nároku na vrátenie peňazí. Klient uvedené skutočnosti berie na vedomie a súhlasí s takýmto postupom.

5.5 Poskytovateľ je oprávnený poveriť iné osoby na plnenie svojich záväzkov, pričom Poskytovateľ má zodpovednosť, akoby plnil záväzky sám.  

6. ZODPOVEDNOSŤ POSKYTOVATEĽA ZA ŠKODU 

6.1 Ak Poskytovateľ poruší svoju povinnosť podľa týchto VOP, je povinný nahradiť škodu tým spôsobenú Klientovi, iba vtedy ak škodu spôsobil úmyselným konaním alebo z nedbanlivosti. 

6.2 Nahrádza sa iba skutočná škoda. Poskytovateľ nezodpovedá za nepriamu alebo následnú škodu. 

6.3 Výška škody, ktorú je Poskytovateľ povinný nahradiť Klientovi, ktorý nie je Spotrebiteľ, je maximálne vo výške Ceny alebo časti Ceny, ktorú Klient zaplatil Poskytovateľovi do momentu vzniku škody. 

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A SÚHLAS SO SPRACÚVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV

7.1 Klient poskytuje Poskytovateľovi osobné údaje slobodne a dobrovoľne, a to v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov (GDPR). Poskytovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje Klienta v rozsahu: e-mailovú adresa, meno a priezvisko, telefónne číslo, adresa, platobné údaje, údaje získané prostredníctvom cookies.

7.2 Podrobný popis ako Poskytovateľ spracúva a chráni osobné údaje Klientov je uvedený na Portáli v sekcii Zásady spracovania osobných údajov.

8. PODMIENKY REKLAMÁCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

8.1 Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré má Online Produkt počas poskytovania Online Produktov.

8.2 Klient je povinný zaslať reklamáciu Online Produktu elektronicky na Emailovú adresu Poskytovateľa. Emailová adresa Poskytovateľa je určená taktiež na uplatnenie akýchkoľvek podnetov a sťažností vo vzťahu k uzavretej Zmluve.

8.3 Poskytovateľ bezodkladne po uplatnení reklamácie vydá Klientovi o tejto skutočnosti potvrdenie prostredníctvom e-mailu.

8.4 Poskytovateľ je zodpovedný za vady Služieb len vtedy, ak daný Online produkt nefunguje, klientovi nefungujú prihlasovacie údaje, alebo sa iným sôsobom nemôže dostať k zaplatenému Online Produktu.

8.5 Poskytovateľ je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie Spotrebiteľa však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Táto lehota 30 dní na vybavenie reklamácie nie je záväzná voči Klientovi, ktorý nie je Spotrebiteľom.

9. OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE SPOTREBITEĽA

9.1 Spotrebiteľ je v súlade s ustanovením § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od Zmluvy do štrnástich (14) dní odo dňa uzavretia Zmluvy (Lehota na odstúpenie). Lehota na odstúpenie sa považuje za zachovanú, ak bolo odstúpenie od Zmluvy odoslané Poskytovateľovi najneskôr v posledný deň Lehoty na odstúpenie. Klient môže uplatniť právo na odstúpenie od Zmluvy u Poskytovateľa v listinnej alebo elektronickej podobe. Formulár na odstúpenie od Zmluvy je dostupný na stiahnutie TU.

9.2 V súlade s ustanovením § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Zmluvy, ak sa poskytovanie Online Produktov začalo s výslovným súhlasom Klienta a Klient bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí Online Produktu (t.j. ak došlo k úplnému poskytnutiu Online Produktu). Spotrebiteľ berie na vedomie a súhlasí s poskytnutím Online Produktu pred uplynutím Lehoty na odstúpenie od Zmluvy podľa tohto bodu a to prvým využitím Online Produktu. 

9.3 Ak Spotrebiteľ odstúpi od Zmluvy a nedošlo k úplnému poskytnutiu Online Produktu Poskytovateľom, Spotrebiteľ je povinný uhradiť Poskytovateľovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy. 

9.4 Po odstúpení od Zmluvy je Poskytovateľ povinný vrátiť Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré Spotrebiteľ uhradil v súvislosti s uzavretím Zmluvy.  

9.5 Platby budú Spotrebiteľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa, keď bude Poskytovateľovi doručené oznámenie Spotrebiteľa o odstúpení od Zmluvy. 

9.6 Ak Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľ na žiadosť Spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Spotrebiteľom, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 Zákona alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Príslušným orgánom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).

9.7 Orgánom dozoru a dohľadu nad výkonom podnikateľskej činnosti Poskytovateľa je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Košický kraj, so sídlom Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1. Odbor výkonu dohľadu ke@soi.sk

10. LICENČNÉ PODMIENKY 

10.1 Uzatvorením Zmluvy podľa bodu 3.3 týchto VOP Poskytovateľ udeľuje Klientovi súhlas na používanie Diela (Licencia) a Klient potvrdením týchto VOP vyjadruje súhlas s podmienkami Licencie uvedenými nižšie: 

10.1.1 Spôsob použitia Diela: Klient je oprávnený Dielo zobrazovať, otvárať, spúšťať, vytvoriť a uchovávať primeraný počet kópií Diela a to všetko len pre svoje vlastné nekomerčné použitie.

10.1.2 Rozsah Licencie: Licencia je vecne obmedzená len na vlastné nekomerčné použitie Klienta a teritoriálne je neobmedzená.

10.1.3 Trvanie Licencie: Licencia je udelená na dobu trvania majetkových práv autora k Dielu.

10.1.4 Odplatnosť Licencie: Odmena za udelenie Licencie je zahrnutá v Cene.

10.1.5 Licencia je nevýhradná. Poskytovateľ je oprávnený udeliť licenciu akýmkoľvek ďalším osobám.

10.1.6 Klient nie je oprávnený vykonávať akékoľvek úpravy Diela, ako aj Dielo spracovať alebo zahrnúť Dielo do iného diela, ktoré sa tak môže stať súčasťou nového diela.

10.1.7 Klient nie je oprávnený udeliť tretej osobe súhlas na použitie Diela v rozsahu Licencie (sublicencia) a nie je oprávnený postúpiť Licenciu tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa.

10.1.8 Klient sa zaväzuje Dielo chrániť pred neodbornými zásahmi tretích osôb, ako aj ďalšími skutočnosťami, ktoré by mali za následok jeho poškodenie alebo znehodnotenie. 

10.1.9 Klient nie je oprávnený Dielo a ani jeho časť, či už v pôvodnej alebo modifikovanej podobe prenajímať, požičiavať, zdieľať alebo inak umožniť tretím osobám jej použitie bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa. 

10.1.10 Klient je v prípade, že je zároveň zamestnávateľom, povinný informovať všetkých svojich zamestnancov, ktorí môžu používať Dielo o podmienkach poskytnutej Licencie. 

10.1.11 Licencia neoprávňuje Klienta k akémukoľvek inému nakladaniu s Dielom, než ako je upravené v týchto VOP. 

10.2 Klient berie na vedomie, že zaplatením Ceny na neho neprechádza výkon žiadnych majetkových práv autorov k Dielu podľa Autorského zákona.

10.3 Ak Klient poruší akúkoľvek z licenčných podmienok uvedených v tomto článku 10 VOP, má Poskytovateľ právo odstúpiť od Zmluvy bez nároku Klienta na vrátenie Ceny alebo jej pomernej časti. Odstúpenie od Zmluvy je účinné okamžitým doručením písomného oznámenia Klientovi.

10.4 V prípade porušenia licenčných podmienok uvedených v tomto článku 10 VOP sa Klient zaväzuje uhradiť Poskytovateľovi za každý prípad porušenia tejto povinností zmluvnú pokutu vo výške 15 000 EUR (slovom: pätnásťtisíc eur) do 5 dní od doručenia výzvy Poskytovateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty. Uplatnenie ďalších nárokov Poskytovateľa na náhradu škody ani povinnosť Klienta dodržiavať licenčné podmienky zostávajú nedotknuté.

12. ZMENY VOP 

12.1 Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek uskutočňovať zmeny týchto VOP. Zmeny VOP je Poskytovateľ povinný bezodkladne po vykonaní týchto zmien oznámiť Klientom, a to elektronicky zverejnením ich aktuálneho znenia na Portáli. 

13. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY 

13.1 Poskytovateľ a Klient sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy len z dôvodov uvedených v týchto VOP. 

13.2 Poskytovateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, ak zistí, že informácia alebo údaj v objednávke je nesprávny, neúplný, chybný alebo má inú vadu, pre ktorú Poskytovateľ nemôže riadne poskytovať Online Produkt.  

13.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy je Strana povinná zaslať druhej Strane písomné odstúpenie od Zmluvy na emailovú adresu druhej Strany. Za deň odstúpenia od Zmluvy sa považuje deň, kedy bolo písomné odstúpenie od Zmluvy doručené druhej Strane.

13.4 V prípade oprávneného odstúpenia od Zmluvy, Poskytovateľ vráti Klientovi Cenu do 14 dní odo dňa doručenia písomného odstúpenia od Zmluvy na účet, z ktorého Klient zaplatil Cenu, ak VOP neustanovujú inak. 

14. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 

14.1 Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Klientom, ktorý nie je Spotrebiteľom, neupravené Zmluvou alebo týmito VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov.  

14.2 Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Spotrebiteľom neupravené Zmluvou alebo týmito VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom, Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a Zákonom o ochrane spotrebiteľa. 

14.3 Práva a povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy prechádzajú na právnych nástupcov Poskytovateľa. Prevod práv a povinností Klientov zo zmluvného vzťahu na tretie osoby je možný len s predchádzajúcim písomným súhlasom Poskytovateľa. 

14.4 Neplatnosť niektorého ustanovenia týchto VOP nemá za následok neplatnosť celých VOP, okrem prípadu, ak ide o skutočnosť, s ktorou spája zákon takéto účinky. Poskytovateľ pre taký prípad vyhlasuje, že  neplatné ustanovenie bezodkladne nahradí iným, ktoré svojím obsahom a zmyslom zodpovedá najlepšie obsahu a zmyslu ustanovenia pôvodného ustanovenia. 

14.5 Tieto VOP strácajú platnosť dňom nadobudnutia účinnosti neskorších VOP. 

14.6 Aktuálne VOP sú zverejnené na portáli poskytovateľa: www.petronelavargova.sk 

14.7 Všetky spory vyplývajúce z tejto Zmluvy alebo s ňou súvisiace (vrátane sporov o mimozmluvných nárokoch) budú rozhodnuté v rozhodcovskom konaní podľa Rokovacieho poriadku Rozhodcovského súdu Slovenskej advokátskej komory. 

14.8 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 30.7.2024.